رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...
رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...

دیدار خاتمی با حامی "بی‌حجابی و بهائیت"+عکس

پایگاه خبری رهگذری آشنا :: محمد خاتمی رییس‌جمهور اسبق ایران با نسرین ستوده دیدار کرد.

نسرین ستوده لنگرودی در سال ۱۳۴۲ در تهران متولد شد و پس از چندین سال اقدام به کشف حجاب کرد. فعالیت‌های ستوده در آینده درباره به اصطلاح حقوق زنان نیز ناشی از عقده‌های خانوادگی ومشکلات و درگیری‌های بین پدر و مادرش بود.

وی در نشریه "درچه گفت‌وگو" مجموعه مقالات و مصاحبه‌هایی را از عناصر ضد انقلابی چون شیرین عبادی (وکیل مدافع بهائیان، همجنس بازان و تروریست‌ها) و مهرانگیز کار (جاسوس سازمان سیا و همسر سیامک پورزند) آماده کرده بود.

در سال ۱۳۸۲ با حمایت دولت خاتمی و با تلاشی که فریده غیرت (وکیل عناصر ضد انقلاب) می‌کند وی موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شود. پس از دریافت پروانه وکالت اولین پرونده ضد امنیتی را که بر عهده گرفت پرونده رویا طلوعی بود.

ستوده در سال ۱۳۸۲ پس از دریافت پروانه وکالت بلافاصله به گروهک شیرین عبادی موسوم به کانون مدافعان حقوق بشر (کانونی که برای دفاع از جاسوسان و تروریست‌ها تشکیل شد) پیوست و به فعالیت‌های رایگان حقوق بشری و پذیرفتن وکالت محکومان امنیتی پرداخت.

 

در زمان قتل‌های زنجیره‌ای وی به لطف عنوان حقوقی خود اقدام به جوسازی علیه نظام اسلامی می‌کرد. وی همچنین در این دوران دست به تهیه جزوه‌ای با موضوع مجرمین سیاسی-بخوانید مجرمین امنیتی- زد تا از این طریق راه فراری برای همپیالگی‌هایش که پس از فرو نشستن غبار فتنه یکی یکی به جرم ضربه زدن به اصلی‌ترین نهاد ایجاد امنیت کشور به دست قانون سپرده می‌شدند، پیدا کند.

ستوده ضمن قبول وکالت محکومان امنیتی در اغتشاشات و آشوب‌های سال ۸۸ حضور و نقش فعالی داشت. وی یکی از اعضای گروه مادران عزادار پارک لاله بود و نقش وصل نمودن اعضای کمپین گسترش فحشا را به این گروه بر عهده داشت.

ستوده پس از دستگیری با همان روش منافقین دست به یک انتحار اخلاقی می‌زند و طی یک سناریو از یکی از ماموران زندان درخواست عمل منافی عفت می‌نماید و در همانجا وی را تهدید می‌کند که در صورت عدم اجابت خواسته‌اش، ادعا خواهد کرد که کارمند زندان قصد تجاوز به وی را داشته‌ است. که این توطئه شوم و منافقانه ستوده به سبب وجود دوربین‌های مدار بسته در محل، خنثی شده و وی به خواهش و التماس می‌افتد تا مسئولان قضایی این موضوع را به فراموشی بسپرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
وب مانی سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد