رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...
رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...

تقاضای فوری مردم عزیز شادگان از مسئولان : آب شرب سالم و بهداشتی حق ماست !!

:: اختصاصی رهگذری آشنا ::  

  *  توجه خواهشا این مطلب را منتشر کنید تا شاید مسئولان عزیز دلسوزانه تر پیگیری نمایند .. * 

خطاب به کلیه کسانی که بر صندلی و کرسی ریاست نشسته اند : 

پیگیری و حل مشکلات بسیار به کندی پیش می رود در عین حال و از طرفی دیگر مشکلاتی همچون آب شرب ، قطعی برق ، قطعی آب و ... رو به افزایش هستند .  

 

وضعیت آب ناسالم شادگان رهگذری آشنا شادگان

 

 

تقاضای فوری مردم از مسئولان : مشکل آب شرب چه زمانی حل خواهد شد . آیا حق استفاده از آب شرب سالم ،حق مردم نیست .. مردم از چه کسی این حق ناچیز را درخواست کنند ؟؟ 

  آقای رئیس جمهور عزیز ، آقای وزیر ، آقای استاندار ، آقای نماینده ،آقای فرماندار ، آقای رئیس ..  

  

مردم عزیز و صبور شادگان تا کی باید این وضع بسیار بد آب را تحمل کنند  .  

 هیچ میدانید چند نفر به خاطر آلودگی و بیماری از آب راهی بیمارستان میشوند آنهم بیمارستان که نه !! شاید درمانگاهی  هم نباشد چه برسد به بیمارستان ... و با هزینه های آنچنانی دکتر و دارو و غیره،  

آیا این حق مردم نیست که باید از آب شرب سالم و تمیز و بهداشتی استفاده نمایند !!؟؟؟؟  

 توجه :

 عزیزان جهت حل فوری این مسئله و رساندن این تقاضا به گوش مسئولان در قسمت نظرات با ارسال کلمه موافق این درخواستم یا مخالف این درخواستم نظر دهید تا انشاءالله قدمی برای حل این مشکل باشد .                                                                                                                                     

نظرات 20 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

100 %موافق هستم

علیرضا دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

100 % موفق هستم

شهروند دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

احسنت بر شما تقاضای بسیار مهم مردم رو انجام دادید
من هم موافق هستم

شادگانی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

واقعا مشکل بسیار بزرگی هست و خواهشا از مسئولین میخواهم که به این درخواست مردم رسیدگی کنن....
موافق این درخواستم

رضا دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

بسیار عالی بود تشکر میکنم و موافق هستم

حسن دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

موافقدرواخست هستم بنده در منطقه ای هستم که آب خیلی قطع میشه و خیلی اذیت هستیم . منطقه شهید مطهری (سید شرف )

حسن دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

وضعیت آب خیلی بد هست الان موقع نماز هست و ساعت 30/13دقیقه است آب خیلی گلآلود هستت عکسشو اگه خواستید براتون میفرستم ..
موافق درخواست هستم

شادگان دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

بداد مردم برسید مردم خیلی خسته شدن بنده هم موافق هستم

احمد دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

موافق این درخواستم

هادی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

تشکر تشکر فراوان بابات درج این وطلب واقعا حرف دل مارو زدی
شدیدا موافقم !

محمودشاوردی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

گرچه میدانم هیچ اهمیتی از مسئولان ودولت نسبت به این درخواست ولی موافقم yes

ali دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

خیلی وضع بدیه
موافقم

ابن الماشرب مای چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 01:56 ق.ظ

موافقم

باقر جنامی چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

موافق هستم

شادگان چه خبر چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.shadeganema.blogfa.com

با سلام
۱۰۰٪ موافقیم .
با اجازه در وبگاه شادگان چه خبر با درج منبع منتشر میگردد .

سلام و آرزوی موفقیت .و امیدوارم شهر و مسولان ما بیدار باشند.

شادگان رصد جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 12:51 ق.ظ http://shadeganrasad.ir

سلام لطفاً برای لینک ما از لوگوی جدید استفاده کنید

سارا جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 03:56 ق.ظ

موافقم. ازاین اقدام سپاسگذارم

نسیمی در شادگان سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 04:23 ب.ظ http://www. na30im.ir

سلام دوست عزیز
ما را با نام "نسیمی در شادگان" لینک کنید
تا شما را با نام "رهگذر آشنا" در سایت خود لینک کنیم
موفق باشید

فوتبال شادگان چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 05:36 ق.ظ http://shadeganspoorts.mihanblog.com/

سلام همشهری من هروز به وبلاگ مردمی شما سر میزنم و دوست دارم حداقل یک خبر را در روز از شادگان ببینم لطفا بروز کنید متشکرم

سلام ضمن تشکر از شما دوست عزیز .بدلیل مشغله و کمبود وقت انشآلله در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی میشود.

نسیمی در شادگان چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 07:44 ب.ظ http://na30im.ir

با سلام
دوست عزیز با نام رهگذری آشنا در سایت ما لینک شدید
به تعدادی مدیر فعال جهت افزایش فعالیت های سایت نیازمندیم درصورت تمایل اطلاع دهید
با سپاس
وب سایت های ما:
http://www.na30im.ir/
http://na30im.ir/forums/
http://www.na30im.ir/quraan/

با تشکر و آرزوی موفقیت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد