رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...
رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...

محاکمه یک مدیر در اهواز بخاطر آلودگی آب شرب و بیماری مردم به 10 ماه حبس محکوم شد.

 معاون اجتماعی رییس کل دادگستری استان خوزستان از محکومیت قضایی یکی از مدیران مسوول درامور آب شرب درشهرستان اهواز به خاطر کوتاهی در سنجش آلودگی آب شرب و شیوع بیماری عفونی دربین مردم خبر داد.

به گزارش پنج شنبه روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالحمید امانت بهبهانیˈاظهار داشت: به دنبال ارایه لیستی از بیماران از سوی شبکه بهداشت و درمان استان، که به علت ابتلا به بیماری های عفونی در بیمارستان بقایی اهواز بستری شده بودند، رییس کل دادگستری استان شکایتی علیه شرکت مسوول تنظیم و به دادگاه ارسال نمود.

وی افزود: طبق گزارش شبکه بهداشت و درمان استان، نتایج حاصل از آزمایشات آب مناطق پردیس و عین دو در تابستان سال جاری حاکی از آلودگی آب این مناطق به میکروب های بیماری زا در مدت مذکور می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی تصریح کرد: باعنایت به ضرورت تأمین آب شرب مناسب برای شهروندان و با توجه به اهمال صورت گرفته از سوی مدیران مربوط، شعبه 108 دادگاه جزایی استان، پس از رسیدگی به این پرونده، یکی از مدیران شهرستان اهواز به هویت م.ب را مسوول اتفاقات مذکور دانسته و پس از محاکمه وی، باتوجه به غیرموجه بودن دفاعیات وکیل متهم و طبق تبصره ماده 688 قانون مجازات اسلامی، وی را به تحمل 10 ماه حبس محکوم کرد.

وی گزارشی از مشخصات دستگاه مسوول و مدیران مربوطه ارایه نکرده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد