رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...
رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...

خبر + هشدار ایمنی

  

پایگاه خبری رهگذری آشنا:    

 اداره آموزش و پرورش شادگان بر اثر اتصال برق موجب آتش سوزی در واحد امتحانات گردید.. 

این آتش سوزی روز یکشنبه مورخه 29/2/92 ساعت 7 صبح  بر اثر اتصالات ناشی برق در واحد امتحانات ادراه آموزش و پرورش شادگان رخ داد و خوشبختانه خسارت جانی نداشته و موجب از بین رفتن برخی امکانات (کامپیوتر کولر و ...)قسمت مربوطه گردید و این حادثه به دلیل عدم داشتن امکانات مقابله به حوادث و عدم رعایت مسائل ایمنی خوشبختانه تلفات سنگینی نداشت  . 

**امیدواریم که بقیه دستگاه ها و ادارت هرچه سریعتر نسبت به تجهیز وسایل جهت مقابله با این گونه حوادث احتمالی اقدام نمایند .

کاندیداهای مطرح و جریان های سیاسی + اینفوگرافی

کاندیداهای مطرح و جریان های سیاسی
 
نگاهی اجمالی به آنانی که آمدند + اینفوگرافی

چهره های تایید صلاحیت شده شورای شهر شادگان !!!

  

پایگاه اطلاع رسانی رهگذری آشنا !! 

**چهره های نهایی که در انتخابات شورای شادگان تایید صلاحیت شده اند بشرح زیر می باشند :

     

و مابقی کاندیدها صلاحیت آنها رد شده  است

 اسامی کلی افراد کاندید شده در انتخابات شورای شهر شادگان :

 

   

ادامه مطلب ...

فتنه جریان انحرافی یا فتنه خوارج (گرگ در لباس میش)

فتنه جریان انحرافی یا فتنه خوارج (گرگ در لباس میش)       

 مقدمه را با توضیحی از جریان انحرافی ::معیار ما ولی فقیه است ومردم به ولی فقیه اعتقاد واعتماد دارند و  می دانند خطی که رهبری ترسیم می کند،خط درست است و کسی که از این خط منحرف میشود جریان انحرافی است.     

تحلیل در ادامه مطلب : 

ادامه مطلب ...

نمونه ای از قضاوتهای شگفت انگیز امیرالمؤمنین علیه السلام

نمونه ای از قضاوتهای شگفت انگیز امیرالمؤمنین علیه السلام  
دو زن در عهد خلافت غصبی عمر بر سر کودکی نزاع داشتند . هر یک کودک را بدون شاهد فرزند خود می دانستند عمر نمی دانست که چه حکمی کند ، به امیر المومنین علی (علیه السّلام) متوسل گردید تا خاطرش را از این پیشامد آسوده سازد . حضرت هر دو را خواند و اندرزشان داد و از خدا ترسانید ، ولی اثری نبخشید ، و بر نزاع خود باقی ماندند . آن حضرت چون دید دست از جدال بر نمی دارند فرمود : ارّه ای به من بدهید . گفتند : ارّه را برای چه می خواهید ؟! حضرت فرمود : می خواهم کودک را به دو نیم کنم و به هر یک نیمی از کودک را بدهم ! یکی از آنها در برابر حکم ساکت ماند . ولی دیگری فریاد می زد و می گفت من از حق خود گذشتم و کودک را به او بخشیدم . امیر المومنین علی (علیه السّلام) فرمود : کودک از آن تو است ، زیرا اگر فرزند او بود ، دلش به حال او می سوخت . زن به اقرار آمد و گفت : کودک فرزند اوست ، عمر خوشحال شد و گفت : اگر علی نبود عمر هلاک می شد .  

شمه ای از فضایل و معجزات امام علی علیه اسلام    

شهردار شادگان:احداث شهرک آموزش ترافیک در شادگان

شهردار شادگان خبر داد
احداث شهرک آموزش ترافیک در شادگان
شهردار شادگان از احداث شهرک آموزش ترافیک در این شهرستان به‌منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در این زمینه خبر داد.
  خبرگزاری فارس: احداث شهرک آموزش ترافیک در شادگان

 

 وی افزود: این شهرک کمک و بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به‌ویژه در ایام تابستان، آشنایی نوجوانان و جوانان و خانواده‌های آن‌ها با فرهنگ ترافیک و ارتقای سطح آگاهی و دانش آن‌ها را در این زمینه به همراه دارد. 

شهردار شادگان با تاکید بر اینکه آموزش یکی از مهمترین مسائل در رفع مشکلات ترافیکی است، اظهار کرد: برای ارتقای ایمنی ترافیک باید آموزش در تمام مقاطع سنی وجود داشته باشد که یکی از روش‌های آموزش عملی به آن‌ها استفاده از شهرک‌های آموزش ترافیک است.

چه کسانی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری را تایید می‌کنند؟

 

 بر اساس ماده 57 انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان ظرف پنج روز از تاریخ وصول مدارک داوطلبان به صلاحیت آنان رسیدگی و نظر خود را صورتجلسه نموده و یک نسخه از آن‌را به وزارت کشور ارسال می کند. همچنین در موارد ضرورت بنا به تشخیص شورای نگهبان مدت مذکور در این ماده حداکثر تا پنج روز دیگر تمدید و به وزارت کشور اعلام می‌گردد.
بر همین اساس شورای نگهبان از صبح یکشنبه کار بررسی صلاحیت افراد ثبت نام کرده در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را آغاز کرده و بنا بر اعلام کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان کار بررسی صلاحیت نامزدها تا پایان اردیبهشت به پایان می رسد.

 پایگاه اطلاع رسانی رهگذری آشنا  

پایگاه اطلاع رسانی رهگذری آشنا

ویدیوی سلفی آدمخوار، جهان را شوکه کرد!!

  سلفی آدم خوار

انتشار یک ویدیو در شبکه های مجازی از خشونت بی حد و حصر یک فرمانده سلفی در سوریه رسانه های جهان و مخاطبان را شوکه کرده است. 
 یک فرمانده سلفی سوری به نام ابوصقر که تا کنون چندین ویدیوی خشن از خود در فضای مجازی و خصوصا وب سایت یوتیوب منتشر کرده این بار این خشونت را به اوج خود رساند.
در این فیلم یک تروریست سلفی سوری  قلب سرباز ارتش سوریه را به دندان کشیده است.
 شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی گفت این ویدیو که نشان می دهد ابوصقر سینه یک سرباز علوی را می شکافد و قلب و جگر  او را در آورده و به دندان می کشد خشن ترین و هولناک ترین ویدیویی است که تا کنون از وقایع سوریه بر روی فضای مجازی منتشر شده است. 

وی با اشاره به شورشیان می گوید: ما قهرمانان باباعمر هستیم. 

** جهت تماشای این ویدیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید !!! 

  

ادامه مطلب ...

دستور قتل عام شیعیان سوریه توسط مفتی وهابی سعودی !!

 این مفتی وهابی در تازه ترین اظهارات خود در یک نوار ویدئوئی شیعیان سوریه را تهدید به قتل عامی وحشتناک می کند. عدنان عرعور " هم اکنون درکنار تندروهای وهابی و سلفی در سوریه علیه نظام حاکم ایستاده و با دیگر مخالفان دولت "بشار اسد" رؤیای ایجاد یک حکومت ضد شیعی هم جهت با وهابیت را در سر می پروراند

به گزارش «شیعه نیوز»، مفتی وهابی "عدنان عرعور" که نماد فرقه ضاله وهابیت به شمار می‌رود و در برخی شبکه های ماهواره ای به شدت به مذهب حقه ی تشیع اهانت می‌کند، در تازه ترین اظهارات خود در یک نوار ویدئوئی شیعیان سوریه را تهدید به قتل عامی وحشتناک می کند.

وی در تهدید خود می گوید: باید شیعیان کشته و جسد آنها جلوی سگها انداخته شود تا آنها را بدرند.

عدنان عرعور " هم اکنون درکنار تندروهای وهابی و سلفی در سوریه علیه نظام حاکم ایستاده و با دیگر مخالفان دولت "بشار اسد" رؤیای ایجاد یک حکومت ضد شیعی هم جهت با وهابیت را در سر می پروراند.

این شیخ سلفی از جمله شیوخ مورد حمایت سعودی برای دامن زدن به آتش جنگ های فرقه ای و اجرای مطالبات دولتهای وهابی است.

رمز گشایی مطهری از رفتار احمدی نژاد تهدید نظام بود !!!

  

 

علی مطهری: پیام رفتار  احمدی‌نژاد، تهدید نظام بود

خانه ملت/عضو کمیسیون فرهنگی مجلس،‌ با اشاره به اینکه همراهی احمدی‌نژاد با مشایی هنگام ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دارای پیامی به شورای نگهبان و مقامات کشور بود، این حرکت را تهدید نظام دانست. علی مطهری درباره حضور احمدی‌نژاد هنگام ثبت‌نام مشایی، گفت: رییس جمهور مجری انتخابات است و مجری باید بی طرف باشد، اینکه احمدی‌نژاد همراه با یک کاندیدا برای ثبت نام آمد، نشان می‌دهد که بی‌طرف نیست.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی چنین رفتاری را خلاف قانون دانست و تصریح کرد: اقدام دیروز احمدی‌نژاد، یک پیام برای شورای نگهبان و مقامات کشور داشت مبنی بر اینکه من پشت سر مشایی ایستاده‌ام و اگر رد صلاحیت بشود، با من طرف هستید.
وی بیان کرد: این جمله که احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد، می‌خواست بگوید که اگر او را رد صلاحیت کنید، با خود من طرف هستید.
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: به نظر من این کار احمدی‌نژاد، یک نوع تهدید و در مجموع خلاف شأن رییس جمهور بود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شاید رییس‌جمهورهای گذشته هم برای دولت بعدی گزینه‌ای مدنظر داشتند ولی هیچ‌گاه از این رفتارها نشان ندادند.

عکس جنازه «حجر بن عدی» واقعی نیست...

13910705000442_PhotoA 

  

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به نبش قبر «حجر بن عدی» گفت: عکسی که از این جنازه به نمایش درآمده، واقعی نیست، چراکه سر این صحابی پیامبر(ص) از تن جدا شده بود.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام مهدی طائب در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: منابع خبری نبش قبر و ربودن جنازه وی را تأیید کرده‌اند. 

ادامه مطلب ...