رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...
رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...

فتنه جریان انحرافی یا فتنه خوارج (گرگ در لباس میش)

فتنه جریان انحرافی یا فتنه خوارج (گرگ در لباس میش)       

 مقدمه را با توضیحی از جریان انحرافی ::معیار ما ولی فقیه است ومردم به ولی فقیه اعتقاد واعتماد دارند و  می دانند خطی که رهبری ترسیم می کند،خط درست است و کسی که از این خط منحرف میشود جریان انحرافی است.     

تحلیل در ادامه مطلب : 

بعد از این مقدمه حرف هایی را از گرانی های اجناس، در حال حاضر را بررسی می کنیم، خبرها حاکی از آن است که در مرداد ماه یارانه ها قطع می شود و کارت به اصطلاح انرژی را تحویل مردم می دهنداما اینجا سوالی که پیش می آید ،این است که ،آیا این طرح  هم مانند طرح های گذشته جواب خواهد داد؟یکی از این وعده ها گران نشدن پس از یارانه ها بود ،که حالا ما واقعیت آن را مشاهده می کنیم.کلیه ی وسلیل نقلیه در سراسر ایران در حالی که گفته شده بود 15% افزایش میابد،80-90% افزایش پیدا کرده است و ....

این ها همه در حالی است که طبق آمار دولت خدمتگزار!!!تورم فقط 9% است و هیچ گرانی در جامعه دیده نمی شود.و اعلام میشود که درایران هیچ گرسنه ای وجود ندارد شاید اگر فقط فقرای جنوب پایتخت را می دیدند این حرف را نمیزدند.

در آمد نفتی ایران در این دوره افزایش قابل توجهی پیدا کرده است  و پول های زیادی که گم شده و پول های مفسدین اقتصادی نزدیک دولت ،که معلوم نیست به کجا می رود آیا خرج انتخاباتی  برای کاندیدای مد نظر جریان  انحرافی(خوارج زمان)برای مجلس نهم است یا برای فتنه ایی که نه جریان انحرافی بلکه خوارج می خواهند اجرا کنند؟؟......

اگر کمی بیشتر دقت کنیم درمیابیم این جریان در راستای ایجاد فتنه جدید و سوار شدن بر موج فتنه برای در دست گرفتن حاکمیت کشور مسلما به سرمایه زیاد وهنگفتی نیاز دارد آیا میتوان معضلات اقتصادی پیش رو مثل معرفی نشدن مفسدین اقتصادی نزدیک دولت ،ارتباط مدیران بحث بر انگیز مناطق آزاد با جریان منحرف ،گرانی های اخیر و... و حتی نامگذاری سال ۹۰ به نام سال جهاد اقتصادی را دلیلی بر صحت این مدعا دانست؟

سوالی پیش می آید که چرا پس از بیان مداحان اهل بیت (ع) در باره ی موضوع یهودی زاده برخورد قاطعی با آنها شده و آنها را به انزوا کشاندند ،آیا این جریان و فرقه به خود شک دارد؟چرا اطلاعاتی در مورد گذشته و خانواده این آقا در دست نیست؟

ما احساس خطر می کنیم از این که خوارج زمان فتنه ایی شدید تر از سال1388 ایجاد کنند که وظیفه ی ما این است به شما مردم عزیز این کشور اسلامی گوشزد کنیم.

آقای احمدی نژاد ،امام راحل فرمودند اطاعت از ولی زمان واجب است اگر از این کار خلافش را انجام دهید کار حرام انجام داده اید.پس به خود بیایید....

البته دلیلی هم مبنی بر سر پیچی از دستورات رهبری وجود دارد و آن ادعای ارتباط این جریان با خضرت بقیه ا.. الاعظم ارواحنا فداه است که در این صورت دیگر نیازی به اطاعت از ولی فقیه را در خود نمی بینند.

ما از شما انتظار نداشتیم که در مقابل کارهای این جریان انحرافی حمایت کنید ،در حالی که حتی  در مقابل رهبری(ولایت فقیه) هم ایستاده اید.آیا شما هم با آنها هستید؟

آقای احمدی نژاد در سیاست های شما چه انحرافی وجود دارد که رهبری  به آن اشاره کردند.آیا منظور آقا از انحراف اطرافیان و نزدیکان شما نبود؟

نظرات 1 + ارسال نظر
ایران درآمد جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

خبر! خبر!
چه کسی می خواهد
۷ رمز آسان کسب درآمد از اینترنت
را همین امروز کشف کند؟
هفت روش مطمئن و آسان کسب درآمد اینترنتی
استفاده کنید و درآمد خود را از همین امروز شروع کنید!
.
1.سه روش سریع و آسان برای کسب درآمد از گوگل ادسنس
2.چگونه درآمد خود را از شرکت های خارجی که ایران را تحریم کرده اند، دریافت کنید؟
3.یک راه آسان و مطمئن برای درآمد از اینترنت حتی اگر سایتی هم نداشته باشید.
4.چگونه حساب بانکی خود را در خارج از کشور به راحتی باز کنید تا درآمد خود را امن و آسان دریافت کنید؟
5.و بسیاری رموز دیگر برای کسب درآمد اینترنتی برای شما...
این هفت روش آسان و سریع برای
کسب درآمد از اینترنت آن قدر ساده
است که از خودتان می پرسید...
"چه طور قبلا به فکرم نرسیده بود؟"
بله! بالاخره شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید. در ۳ دقیقه آینده به راحتی با هفت روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.
‏*****************************
فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.
‏*****************************
http://www.irandaramad.com/daramad//idevaffiliate.php?id=785

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد