رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...
رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...

فوری: مشایی و هاشمی در انتخابات در دقیقه 90 ثبت نام کردند

مشایی و هاشمی  دقیقه 90 در انتخابات ثبت نام کردند  

آیت الله هاشمی و مشایی   

احمدی‌نژاد: سه‌روز روزه و ۱۴۰۰۰ صلوات برای نقش‌آفرینی مشایی نذر کردم  تسنیم نوشت:احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر غیرقانونی بودن حضور وی همراه با مشایی در ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بعد از هشت سال مرخصی گرفتم و احساس تکلیف کردم که در خلق این حماسه بزرگ سهیم باشم.
 رییس‌جمهور که به همراه مشایی به ستاد انتخابات کشور آمده بود، در نشست خبری مشترک با مشایی درخصوص حضورش به همراه وی در ستاد انتخابات کشور، گفت: من احساس تکلیف کردم و بعد از 8 سال مرخصی گرفتم که بتوانم در مقدمات برپایی جماسه بزرگ حضور یابم.
رئیس‌جمهور ادامه داد: 3 روز روزه و 14 هزار صلوات برای نقش‌آفرینی مشایی نذر کردم که امروز بیایم. من مشایی را 28 سال است می‌شناسم؛ او فردی مومن، پاک و کارآمد است  

  

اظهارات مشایی و هاشمی در ادامه مطلب

 هاشمی بدون نشست خبری وزارت کشور را ترک کرد/ مشایی: تابع نظر شورای نگهبان خواهم بود  .

مشایی: از حضور هاشمی استقبال می‌کنم/ احمدی​نژاد را یک قدیس می​دانم/ادامه راه دولت احمدی نژاد را بر خود تکلیف می​دانم 
انتخابات - تسنیم نوشت:اسفندیار رحیم‌مشایی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: برای پرشورتر کردن انتخابات نامزد شده‌ام.
مشایی درباره حضور همزمان خود با هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات نیز گفت: رهبری فرمودند از همه جریان‌های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند و با توجه به این، طبعا من هم از حضور هاشمی استقبال می‌کنم.
وی در خصوص احراز و یا عدم احراز صلاحیتش توسط شورای نگهبان نیز تاکید کرد: درباره شورای نگهبان تابع قانون هستم.
مشایی درباره اینکه اگر رد صلاحیت شوید چه واکنشی نشان می‌دهید، گفت: همه دستگاه‌ها باید بر اساس قانون عمل کنند.
رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد درباره حضور رییس‌جمهور در زمان ثبت‌نامش گفت: احمدی‌نژاد برای اولین بار در طول این 8 سال ریاست‌جمهوری فقط امروز را مرخصی گرفتند تا قانوناً بتوانند اینجا حاضر شوند.
وی افزود: احمدی‌نژاد را برای خودم یک قدیس می‌دانم.
 
مشایی : ادامه راه دولت احمدی نژاد را بر خود تکلیف می دانم

نظرات 1 + ارسال نظر
fars دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://fars.vxc.ir

65320631845آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد